Jak wykorzystać oklejanie samochodów folią w celach reklamowych?

Każdy przedsiębiorca szuka ciekawych pomysłów na skuteczną reklamę, która może być pomocna w pozyskiwaniu nowych klientów. Ulotki, banery, reklamy w lokalnej prasie czy w mediach społecznościowych to tylko niektóre ze sposobów reklamy. Warto do nich dołączyć kolejny, jakim jest mobilna reklama na samochodzie. Dzięki temu można dotrzeć do kolejnej grupy potencjalnych klientów, warto więc rozważyć tę opcję. Oklejanie samochodów folią daje wiele możliwości. Oto kilka pomysłów.

Na początek – pasek reklamowy na samochodzie

Naklejenie reklamy w formie pasków bocznych na samochodzie jest tańszą opcją niż oklejenie folią całego auta, ale przez to powierzchnia reklamy będzie mniejsza i może być słabiej widoczna. Warto jednak rozważyć tę opcję, zwłaszcza w przypadku mniejszych firm. Na przykład mała rodzinna pizzeria może okleić samochód paskami z napisem „Pizza na dowóz” i podać nr telefonu lub adres strony WWW.

Oklejanie samochodów folią na całej dostępnej powierzchni

W takim przypadku możliwości zaprezentowania oferty firmy są znacznie większe. Można zamieścić na samochodzie między innymi logo firmy, krótki opis działalności (na przykład „Sklep ze zdrową żywnością”), chwytliwe hasło reklamowe, adres sklepu i strony internetowej. Można też dodać jakieś zdjęcie, na przykład cukiernia może wykorzystać zdjęcia swoich ciast i w ten sposób zainteresować potencjalnych klientów.

Ujednolicenie wyglądu firmowych samochodów

Oklejanie samochodów folią może też zmienić ich kolor, dzięki czemu wszystkie auta danej firmy będą np. w jej firmowych barwach. Oczywiście i w tym przypadku można dodać logo i inne elementy.

Więcej: Oklejanie samochodów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *